MENGILA *21/6/2010*

HAHA , bedekak kott hari nehh dengan OHH HANAH , AKMA LIZA , LIYA LALOLA . best gak kan men keja2 dengan cikgu , mcm neh tau start dy  , dy rang ajak ponteng *so aq ON je lorh . lepak dalam kelas , memekak ap semua  nampak si JALAL , tak macam semua dedo kn , LARIIIII ! , da xde jalal neh balik g kelas , then nmpak dy lagi , kite owang tnggu jeh dy datang tapi xde pon , aq pon bodo pegi tengok eh , pas tuh dy muncul depan muke aku , dy tny 

JALAL:  nk pegi mn ?
AKU: nak pegi toilet  sakit perot cikgu *nk cover ada2 je kn
JALAL: eh , kejap2 , amik tong sampah neh,
AKU: nk buat ap seyhhhh 
JALAL: jalan pegi sana tuh , bawak tong sampah hitam tuh cekali
AKU: kenape neh ??
JALAL: nmpak sampah tak  ? , kutip semuaaa
AKU: ni sampah ?  nk letak mn ? , dalam tong keh ? , macam mn cikgu * ngnjing
JALAL: menjawab pulak

bedekak giler kot hari neh , dengan naik tangga siap gelek lagi tau , goyang iynul . HAHA , asyik men reject2 orang jeh  mcm bodo kot .