sory sory


kenape lorh tiap kali on9 jehh kte gado , tired =,=" biee , kau marah aku kan tadi , tak pernah tengok kau marah aku biee , sumpah seram gilerr tau takk . aku tau aku salah sebab tak bagi tau aku IM dengan sape , sory sory , please lorh  xde niat kot nak buat kau marah biee . kalau aku bagi tau bukan kau kenal pon kan sayang ?sayang , aku tak nak lorh gado dengan kau , kau tau kan aq sayang kau macam mana biee , then kau marah aku tulis pasal status lak kan , biee sumpah status tuhh tak de kene mengena dengan kau lorh buncet. engkau marah kat aku , but kau happy kan dengan mmbe kau , macam aku tak wujud jehh kan sayang , 
aku privet kan wall aku ad sebab lorh , ingt suke suke . aku xske orang post pelik2 dekat wall aku tau takk , bila ad kau baru aku tak privet kan kot . kenape kau da berubah ? . kenape kenape ?
I'M SORRY FOR WHAT HAVE I DONE