lahaiiiI gedikk nyee awak nehh =="

tadi pagi tngh best2 men lappy nehh . denga ad suare orang ketawe balakng umahh aku * gedik nak mampuii . then pegi lorh ngendap jap . heee (jadi spy)

nampak ada pompan ramai kott , aku pon buat bodoh lorhh . THEN , abang aku pegi blakng umah amik hape enth . budak pompan tuhh cakap hencem nyee abang aku . huh , abg aku pon KEMBANG jap . tetiba pragai dia orang makin gedik . cakap tejerit2 , ketawe macam pontianak.  lahaii . amik gambo depan abang aku bagai =.="

abang aku pon pelikk , teross msuk rumah . *dengan penuh ketakutan
okeyy , aku pon sambung men pesbukk . then aku denga suare pompan2 tuhh lagi , aku terdenga *hencem siak laki tadi , elakkan aku usah jehh* aku da bedekak macam orng giler dalam bilik tuhhh . 
muka macam hape ada hati nak usha abang aku .
yang palng bodoh . aku tengah jemur baju , dy rang ley ngendap aku lak . HAHA
da macam apa pon aku xtau lorhh . lahaii . then bengan kan korang kene sound dengan abg aku , teros senyap 
hahaha , ada jugak pompan ss kn :)