GIVE ME SOME SPACE :'D


 hye si comel dan si hencem . sudah makan petang ? . humm . :face47:
macam tak de mood jeh nak taip hari nehh .  huh . tak pe lorh nk luahkan prasaan jap  .
tengok tajuk tuhh "give me some space"  yeah . okey bosan lorh asyik kene pakse jehh grr.  paham lorh cikit prasaan aku nehh yunq  . aku nak setia dengan capital M  blogger-emoticon.blogspot.com tak kan tak boley kott  . aku sayang  dia lorh . cuma dia okeyy blogger-emoticon.blogspot.com. aku tak marah kalau kau nak suke aku blogger-emoticon.blogspot.com. but pikir pasal pakwe aku lorh . kalau dia tau kau dudok sebelah aku :face10: , mesti dia pikir bukan2 .ehh , kita cuma EX . so , buat lorh cara ex. blogger-emoticon.blogspot.com jangan still anggap aku nehh GF :face23: kau boley tak  blogger-emoticon.blogspot.com aku da tak tahan

Aku merayu blogger-emoticon.blogspot.com please lorh jangan  kacau hubungan aku dengan dia blogger-emoticon.blogspot.com . kau tak blogger-emoticon.blogspot.com payah nak suruh mmbe aku pakse aku couple degan kau balik . aku da tak nak semua tuhh dan aku tak blogger-emoticon.blogspot.com nak sebab kau aku gadoh degan mmbe baik aku . please .blogger-emoticon.blogspot.com biar orang cakap aku tak hargai kau  tapi sekurng-kurangnya aku tak blogger-emoticon.blogspot.com tipu prasaan aku sendiri  . biar orang nak cakap apa pasal aku  . asal kan aku bahagia :face4:. aku doa kan kau dapat yang lebih baik :17: dari aku yee capital A . aku da tak nak kau :17: pikir pasal aku lagi  blogger-emoticon.blogspot.com aku tak pandai nak jage blogger-emoticon.blogspot.com prasaan kau kan . tapi aku cuma pandai jage prasaan pakwe aku jehh .

MAAF KAN AKU YE CAPITAL A blogger-emoticon.blogspot.com TERIMA KASIH SEBAB KAU SAYANG AKU.
tapi aku tak  boley nak   terima sayang kau balik .