PAGI YANG INDAH


GOOG MORNING  si cantik dan si hencem 
bagun pagi gosok gigi guna ubat buat sendiri  , gigi kuat macam saya . sungguh indah nyee pagi ini.senyum cikit 

kenape happy jehh aku pagi nehh ? , ghaaablogger-emoticon.blogspot.com. sebab pagi2 da dapat mesej yang teweet gitu . cewahhh . nasib baik tak ada kredit nak reply. first mesej  "gua kangen banget same lu :) ,love u sayang " . bace jehh mesej nehh teros senyum  sampai ke telinge macam orang giler pon ad gak blogger-emoticon.blogspot.com. second mesej  "sory gangu u tido, i miz u lahh dak montel :face47: i nk u tau yang i sayang sngt kat u , tapi i risau lah , u ni diminati ramai orang :face59:, hope u setia ngan i lau u sayang kat i blogger-emoticon.blogspot.com , night sayang , cuet dream , iloveyousomuch . muahhcx  " cehh ayat dia. padahal dia tuhh hotstuff kangkar blogger-emoticon.blogspot.com . ramai budak minat dia , tapi kte pulak yang kene kn . okeyy mengaku kalah lorh . kau menng okey sayang blogger-emoticon.blogspot.com. heee  :n: dilamun cinta blogger-emoticon.blogspot.com cewahh gedikk nyee . tak  pe lorh blog aku ske hati lorhh  .

ghaa , biee aku sayang kau tau blogger-emoticon.blogspot.com. walaupon kau da tua kerepot . hahaha . kau tau tak semalam aku mimpi  kau . macam bodoh jehh kan  . huh . tak pe lorh . jarang aku dapat mimpi kau blogger-emoticon.blogspot.com. heee . deyy , kau pegi sekola jangan  nak menggtl ehh . kunk ni makan diablogger-emoticon.blogspot.com. haha . sayang kau sampai mampos nehh   and sory sebab :face59: semlm kau coll  aku tak angkt  . aku da tido lorh . penat nehh . ehhh . rindu nak date blogger-emoticon.blogspot.com dengan kau lagi lorh sayang . ishh  .rindu nak cubit kau macam 1st time keti meet . huh . menangis tak berlagu  kau kan sayang . heee . sumpah rindu hari tuhh . tapi cekarng kau da nk fokus kt SPM  kau kan . okeyy tak pe aku paham blogger-emoticon.blogspot.com. laen kali boley date lagi . yeyeyeye , IMISSYOU badly blogger-emoticon.blogspot.com . macam nak pelok2 kau jehh  ghaa  xpe lorh . aku basaba :face23: jehh okey . demi kau blogger-emoticon.blogspot.com . kau study2  tuhh beragak jugak tau blogger-emoticon.blogspot.com jangan kau lupa aku blogger-emoticon.blogspot.com 

p/s: kalau dapat tau kau menggatal aku hempuak  cubit  kauu . biar padaan muka